Optreden op het songfestival is goed voor Joost Klein: ‘een positieve ervaring’
De populariteit van Joost Klein is aanzienlijk gestegen, ondanks het gemiste optreden tijdens de Eurovisiesongfestival finale afgelopen zaterdag.
Zijn nummer “Europapa” is momenteel het meest gestreamde lied op Spotify in diverse landen, met meer dan 27 miljoen views voor zijn videoclip op YouTube.
Zijn Instagram-volgers zijn enorm gestegen; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ benadrukte aan Editie NL dat, ondanks de ongelukkige situatie, deze omstandigheden voor Klein wat betreft bekendheid goed hebben uitgepakt.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.