De bekende zanger Jan Smit uit Volendam heeft zijn onvrede geuit over reisbureau TUI op social media.

De zanger is boos omdat de koffer van zijn dochter, die afgelopen zaterdag naar Kreta vloog, nog niet is aangekomen.

Jan Smit heeft zijn teleurstelling gedeeld in een bericht gericht aan TUI Nederland. “Onze dochter is zaterdag met jullie naar Heraklion gevlogen.”

”Helaas is haar koffer niet meegekomen. Via de ‘world tracer’ zouden we meer informatie moeten krijgen, maar het is inmiddels dinsdag en we hebben nog steeds niets vernomen,” schrijft hij.

Overtuigt hij met zijn argumentatie en toont begrip voor de complexiteit van het proces? “Controleer eenvoudig de huidige locatie van haar koffer op Schiphol,” is zijn standpunt.

”We wachten op aanwijzingen om verder te handelen omdat alle standaard procedures reeds zijn doorlopen,” merkt Jan op.

De kwestie van verloren bagage op Schiphol roept vragen op over de gevoeligheid van Jan’s reactie.

“Het is een kunst om een wereldwijd probleem ter discussie te stellen… Een vaardigheid die niet iedereen bezit,” wordt er opgemerkt. Er wordt ook een ludieke opmerking gemaakt over zijn dochter die ongetwijfeld zonder koffer geniet van haar vakantie: “Ze ligt vast ontspannen op het strand.”

De bekende zanger Jan Smit heeft zijn ongenoegen geuit richting reisorganisatie TUI op X (voorheen Twitter). De zanger is…

